Унутар награда кругова награда за филмске критике у Нев Иорку, где је Јулианне Мооре направила Кристен Стеварт Цри

Да би отпочели прву церемонију Награде 2016. године, многе од главних филмских критичара Биг Аппле-а, након првог пуног радног дана после новогодишњег празника, могли бисмо да додамо Тао Довнтовн-у да наздравимо 14 победницима свог 81. годишњег новог Јорк крикет критике круг награде. “Вау, глумци и критичари у истој соби, не знам како се осећам у вези с тим”, шали се шоу Сусан Сарандон. Испоставило се да у соби није било чврстог осећаја. Свечаност је имала опуштен, јовиалан, осјећај инсајдера, што је било важно јер је оброк од четири оброка различитих паназијских одјећа био послужен породичном стилу – тако да су пријатељства морале брзо формирати.

Једно пријатељство на екрану за све што је видело било је између Јулианне Мооре и Кристен Стеварт. Мооре је представила Стеварт награду за најбољу подршку за улогу у драми, Облаци Силс Мариа. Моореов срдачни говор о 25-годишњој је преселио Стјуарта до суза. “Кристен доноси интензитет и истинитост апсолутно све у њеном животу – њеном раду, њеним пријатељствима и њеним односима с светом”, рекао је Мооре, који је Стјуарту давао пољупце на образу.

ПОВЕЗАН: Прелеп преговор о равноправности Бесплатно држите Звезда Јулианне Мооре

“Она је успјела постати свјетска звезда, док је остала сама с талентом неоштећена”, наставио је Мооре. “Био сам јако близу тог талента, и тада можеш рећи да ли је неко измиче и, веруј ми, није. Видео сам како јој је кожа осјетила емоције, обрисала сам јој сузе , и искусио је само задовољство повезивања са њом као глумца, све док је знала да је то веза коју сви у публици осећају … Она је мој пријатељ и волим је. ” Стјуартов одговор? “То је било стварно слатко”, рекла је, бришући џипове. “То значи много више да примим ово од тебе. Добио сам пуно МТВ кокице и овакве ствари, а ово је мало другачије. Хвала дијете.”

ПОВЕЗАНЕ: Гледајте Кристен Стеварт Играјте Цоцо Цханел у новом режиру филма Карл Лагерфелд

Саоирсе Ронан је такође био крунисан као победник, добивши награду за најбољу глумицу за своју улогу у причи о имигрантима који долази из године живота, Бруклин. “Ја се осећам почаствованим на сваки начин да ме поштују Нев Иоркери “, рекла је 21-годишњака, обучена у Викторијиној Бецкхам ЛБД-у, која је успорила ходање до бине.” Знам како си тешко. Јер ја сам одавде. Ја сам рођен у Бронксу, знате. Саоирсе из блока је оно што ме зову “, шала се.

Глумица Saoirse Ronan attends 2015 New York Film Critics Circle Awards at TAO Downtown on January 4, 2016 in New York City.
Неилсон Барнард / ФилмМагиц

СРЕБРЕНО: 6 прекрасних 50-их одјека које треба тражити када гледате филм Бруклин

Ронан је тада упутио читаву собу да се врати на јело, аи то су учинили пошто су награде настављене. Погледајте комплетну листу добитника 81. Годишње награде Кругова награда за филмске критике у наставку.

Најбоља слика: Царол
Најбољи глумац: Мицхаел Кеатон, Спотлигхт
Најбоља глумица: Саоирсе Ронан, Бруклин